Annonse

Forbrukarrådet ber DNB-kundar følgje nøye med

Forbrukarrådet slår klart fast at DNBs kundar ikkje skal få rekninga for problema med doble trekk hos banken. Dei ber folk overvake kontoane sine nøye.

Annonse

Problema starta onsdag, men natt til torsdag var dei tilbake i stort omfang. Dermed risikerer kundar som har brukt DNB-kortet sitt, å bli trekt dobbelt.

- Forbrukarar som har vorte utsette for dobbel belasting, skal kunne få retta trekket vederlagsfritt, altså utan å måtte betale noko for det. Ansvaret for denne feilen ligg hos banken, siger fagdirektør for finans Jorge Jensen i Forbrukarrådet til NTB.

DNB presiserer at beløpet aldri har vorte trekt to gonger, men at det er ein reservasjon som ikkje har vorte sletta.

Ingen strafferenter

Jensen i Forbrukarrådet slår fast at kundane sjølvsagt ikkje skal betale strafferenter for eventuelle overtrekk som kjem av dei tekniske problema.

- Kundar som er usikre, bør ta ein titt på dei siste rørslene på kontoen sin. Feilen skal vere mogleg å finne, sidan det er snakk om doble belastningar, seier fagdirektøren.

Folk som manglar dekning på kontoen som følgje av feilen, blir bedne om å bruke kontantar eller kredittkort. Alternativt kan dei kontakte DNB for å få utvida kreditt på brukskontoen sin.

- Det som kanskje er eit endå større problem er viss kontoen blir såpass mykje belasta at til dømes eit fasttrekk og andre fakturaer sett til betaling ikkje går igjennom. Mottakaren av betalinga vil ikkje få pengane og kan komme til å krevje deg for kostnader ved purring, påpeikar Jensen.

Banken hjelper kundane

Derfor oppfordrar han kundane til å gå inn og sjå om dei har oppsette trekk som ikkje vil gå gjennom på grunn av manglande dekning på kontoen.

DNB har forsikra Forbrukarrådet om at førehandsoppsette betalingar som avtalegiro vil gå som normalt så lenge kundane har pengar på konto.

Kommunikasjonsrådgivar Andreas Nyheim i DNB seier at dei har stor forståing for at kundane blir frustrerte i situasjonen som har oppstått.

- Vi prøver å hjelpe kundane med alternativ så godt vi kan. For dei som kjem i ein akutt situasjon, så hjelper vi med å tilføre pengar på konto så dei får betalt det dei skal. Det har vi hjelpt mange kundar med det siste døgnet, siger kommunikasjonsrådgivar Andreas Nyheim i DNB til NTB.

(©NPK)

Jorge Jensen, fagdirektør for finans i Forbrukarrådet, ber DNB-kundar følgje med. Foto: Vegard Grøtt / NTB scanpix.