Tips oss:
Tips
Sentralbord: 70 07 44 22 Mobil: 995 22 999
Kontakt
(NPK-NTB): Fleire enn 60 organisasjonar, etatar og privatpersonar har sendt høyringssvar til den varsla reforma av pleiepengeordningen. Mange slit med å finne svar i systemet.
npk@npk.no
Publisert: 21.12.2015 kl 12:07
Foreldre med alvorleg sjuke og pleietrengande barn har sidan slutten av mars kunna ringe ei eigen informasjonslinje der dei får svar på spørsmål. Telefonen som blir driven av Nav, har fått 5.000 samtalar sidan starten.
– Brukarane får no svar på det dei lurer på med ein gong og slepp å forklare seg så mange gonger, seier assisterande tenestedirektør Lisbeth Fransplass i Nav. Etaten anslår at åtte av ti innringjarar har fått hjelp i første samtale.
– Det er enormt krevjande for familiar når barn blir alvorleg sjuke, og då er det viktig at hjelpeapparatet gir dei hjelpa som trengst, seier arbeids- og sosialminister Anniken Hauglie (H) til NTB. (©NPK)
Artikkelen fortsetter etter annonsen.