Tips oss:
Tips
Sentralbord: 70 07 44 22 Mobil: 995 22 999
Kontakt
Artikkelen fortsetter etter annonsen.
(NPK-NTB): Norwegian ser seg om etter nye måtar å krevje inn flyseteavgifta på frå passasjerar som allereie har kjøpt billett. Planane om direkte kontotrekk har møtt massiv kritikk.
npk@npk.no
Publisert: 09.06.2016 kl 07:49
Sist oppdatert: 09.06.2016 kl 12:48
Flyselskapet varsla onsdag fleire tusen kundar om at dei ville trekkje 80 kroner i flyseteavgift og moms på 8 kroner direkte frå kortet til passasjerar som allereie hadde kjøpt og betalt billettane før 1. juni.
Torsdag slo selskapet kontra etter kundestorm og refs frå Forbrukarombodet.
– Vi har ikkje trekt noko enno, og vi ser no på om vi kan gi kundane andre måtar å betale avgifta på, seier informasjonssjef Lasse Sandaker Nielsen i Norwegian til E24.
– Vi skal svare på brevet frå ombodet innan fristen og vil kunne seie meir då, seier Lasse Sandaker Nielsen.
Hovudorganisasjonen for bank- og forsikringsbransjen, Finans Norge, seier seg einig i vurderingane frå Forbrukarombodet. Kundane må samtykke før dei kan belastast for avgifta.
– Det må liggje føre ein skriftleg og tydeleg avtale mellom kjøpar og seljar om at eventuelle ekstraomkostningar som måtte kome etter at kjøpet er gjort, kan belastast kunden i etterkant. Ligg det ikkje føre eit slikt samtykke frå kunden, har ikkje flyselskapet høve til å hente pengar frå kontoen til kunden, seier kommunikasjonsdirektør Jan Erik Fåne i Finans Norge til Aftenposten.
– Eg meiner Norwegian må ta støyten for avgifta fordi denne billetten allereie er betalt idet ein har bestilt på nettet og fått ein fast pris. Då kan dei ikkje komme i ettertid og seie at dei vil ha meir, seier Fæhn til TV 2. (©NPK)