Tips oss:
Tips
Sentralbord: 70 07 44 22 Mobil: 995 22 999
Kontakt
(NPK-NTB): Dei flinkaste elevane på skulen opplever langt meir mobbing og krenkingar enn andre elevgrupper.
npk@npk.no
Publisert: 01.06.2016 kl 12:41
Å vere superflink elev betyr ikkje nødvendigvis gode skulekvardagar i norsk skule, viser ei ny undersøking.
Blant dei superflinke elevane er det langt fleire som blir mobba og krenkt enn blant elevgruppene som får dårlegare karakterar. Dei får også i minst grad fagleg utfordringar, og dei opplever læringsmiljøet som dårlegare enn andre elevar. Meistringskjensla og motivasjonen for skulen er heller ikkje særleg høg i denne gruppa.
Mens 8 prosent av elevane i denne gruppa oppgav å ha blitt mobba i 2013, oppgav til samanlikning mellom 2 og 4 prosent å ha blitt mobba blant elevar med karakterar mellom 3 og 5 til 6. Mobbinga er større igjen for elevar med karakterar under 3, men ikkje så høgt som for dei som presterer høgast.
I undersøkinga, som er gjennomført av NTNU Samfunnsforsking på oppdrag for Utdanningsdirektoratet, er høgt presterande elevar definert som elevar som får karakteren 6 både i matematikk, norsk, naturfag og samfunnsfag. (©NPK)
Artikkelen fortsetter etter annonsen.